بادبادکای رنگی - چاوشی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

بادبادکای رنگی ( چاوشی )

بچه بودم بادبادکای رنگی دل خوشی هر روز و هرشبم بود

خبر نداشتم از دل آدما چه بی بهونه خنده رو لبم بود

کاری به جز الک دولک نداشتم

 بچه بودم به هیچی شک نداشتم

بچه بودم غصه وبالم نبود

هیشکی حریف شور و حالم نبود

بچه  که بودم آسمون آبی بود

حتی شبای ابری مهتابی بود

بچگی و بچگیا تموم شد

خاطره های خوش رو دست من موند

تا اومدم چیزی ازش بفهمم

جوونی اومد اونو با خودش برد .... برد ....

 

 

پ . ن : من عــــــــــــــــــــــــــاشق این آهنگم

 

 

http://up.iranblog.com/download.php?file=vfm20p5wj9yebq8s3roa.mp3

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк